دلسادلسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
از حاملگی از حاملگی ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

دلسا

پیشاپیش عیدت مبارک گلم

1392/12/19 16:55
نویسنده : مامانی
270 بازدید
اشتراک گذاری

مهربان من

در شکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان و شادی *اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم.

پیشاپیش عیدت مبارک عسلم

 

ا       ف

 

 

فق

عزیزم اینم تقویم اذر ماه 92 که شما تو این ماه به دنیا اومدیا

که شما 1392/9/14 به دنیا اومدیلذب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان درسا
19 اسفند 92 18:44
عزيزم اميدوارم سال جديد براي دلسا خانم و با باو مامانش عالي عالي باشه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم.منم سال جدید رو پیشاپیش تبریک میگم امیدوارم سال خوب و پر برکت و شادی برای شما و خانوادتان باشه.
خاله مرضی
25 اسفند 92 14:17
خاله جون امده بودین سیمین دشت سرما خورده بودم نمی تونستم بوست کنمولی برای عید که امدین سیمین دشت انقدر لپ نازتو بوس می کنم که سیر بشم الانم تانیا پیشمه میگه (من دیلسا دوست دارم)
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون منم بزرگ شدم یه عالمه لپتو بوس میکنم .تانیا جونی رو هم خیلی دوست دارم و همینطور تینا جون رو.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلسا می باشد