دلسادلسا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
از حاملگی از حاملگی ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

دلسا

پیش دبستانی یک ( مهر ۹۶ )

1396/8/1 11:30
نویسنده : مامانی
224 بازدید
اشتراک گذاری

 


سلام دختر گلم بعد از یه مدت تاخیر دوباره اومدم که برات بنویسم
خیلی دوس داری بری مهد کودک با بچه ها بازی کنی،من و بابایی تصمیم گرفتیم یه کلاس بفرستیمت . رفتم صحبت کردم مدیر اموزشگاه گفت چون دختر شما چهارسالشه بهتره مبتکران ثبت نامش کنید ،ولی چون ساعت کلاسش مناسب نبود مجبور شدم پیش یک ثبت نامت کنم ،اون بچه ها همشون پنج سالشونه ولی شما چهارساله هستی از همه کوچولوتری ،خیلی ذوق میکنی ،شهریه کلاست ۸۳۰ هزار تومن شد ،لباس و تغذیه هم شاملش میشه ،روزهای یکشنبه ،دوشنبه ،سه شنبه ساعت ۱۱ تا ۱ ،تغذیه هم بهتون عدسی ،سوپ ،لقمه میدن ،هر روز میای خونه مامان بهت میگه چی خوردی میگی سبزی پلو خندونکقه قهه تمام لباست همه غذاییه گریه،سوره کوثر رو خانومتون بهتون یاد داده وقتی برام می خونی کلی ذوق میکنم با اون لهجه قشنگ بچگونت محبت

 

اسم مربی : خانم نگار سعیدی محبت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلسا می باشد