دلسادلسا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 30 روز سن داره
از حاملگی از حاملگی ، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

دلسا

اندر احوالات دلسا جوونی

1394/12/9 17:57
نویسنده : مامانی
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم این روزها زیاد وقت نمیکنم بیام برات بنویسم آخه تا کامپیوتر روشن میشه شما هی فضولی میکنی نمیزاری مامان برات بنویسه همش میگی حنسی  حنسی منظورت همون حسنیه خندهتا برات می خونم حسنی میای بریم حموم سریع میگی نخوام نخوامقه قهه

الان سه هفته هستش که می می نمی خوری یه روز که در دستشویی باز بود شما یه دفعه پستونکتو پرت کردی تو دستشویی منم از فرصت استفاده کردم گفتم می میت رفت تو چاه دستشویی بعد بهت یه پستونک پاره دادم تو هم میزاشتی دهنت میگفتی این نه این نه منم بهت هی میگفتم دیگه می می نداری فقط همینه  من و بابایی وقتی ازت میپرسیم میمیت کو دلسا سریع میگی دیوثی می خوای بگی دستشویی میگی دیوث خنده

 

فرهنگ لغت جدید دلسا جونی

دستشویی...دیوث                 مامانی...مامایی           بابا...بابا علی          سلام ..سنام                         

حسنی...حنسی                 باب اسفنجی...باباسی       بن تن...ب تی     عموپورنگ..عموپوتی     

 

عاشق برنامه باب اسفنجی هستی از صبح که بلند میشی میگی بابا سی تا شب دوس داری هی نگاه کنی من دیگه تمومه صحنه های باب اسفنجی رو حفظ شدم گریهولی شما هر دفعه اینقد با دقت نگاه میکنی انگار بار اولته گریهقه قههخندهبوس

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلسا می باشد