دلسادلسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
از حاملگی از حاملگی ، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره

دلسا

گل نوشته هایی برای دخترم

1393/1/20 17:35
نویسنده : مامانی
202 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم تاج سرم

من و تو

هر دو ز یک آغازیم

تو همان مادر فرداهایی

من همان دختر دیروزینم

نقشه کهنه دیروزی من

نقش فردای تو نیستـــ

خوبــــــــــــ میدانم من

با همین چشم

نباید به جهانتـــــــــــ نگریستـ

که در ایینه ی فردایی تو

نه تو حوا باشی

ونه شویت آدم

همه انسان باشیم

و من ان مادر دیروزی نه

که همان دختر امروز شوم

و بر این فاصـــــــــله ها

با قدمهای تو

پیروز شوم

تئ

م

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان درسا
22 فروردین 93 10:47
دلسا جونم قدر مامان مهربونتو بدون ابجیه ماهم امیدوارم همیشه سلامت باشی
مامانی
پاسخ
مرسی خواهر گلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دلسا می باشد